شنبه، تیر ۰۵، ۱۳۹۵

تلویزیون رنگارنگ - لندن - محمود سرابی

آقای عابد جانباز که ازسال 2006 تا 2008 در کمپ تیف  بسربرده است . مشاهدات خود را ازفعالیت های  مزدوران وزارت  اطلاعات و نحوه فعالیت آنها برای اولین بار بر ملا میکند.
او سابقا دوست صمیمی نادر نادری (معروف به نادر پاسدار) بوده است . ولی درتیف مشاهده میکند که  نادر نادری ،محمد رزاقی، محمد کرمی ، حسن پیرانسر،مجید روحی ، علی جهانی چگونه با وزارت اطلاعات تماس گرفته و سپس به با پاسپورتی که وزارت اطلاعات برای آنها تهیه کرده است به فرانسه اعزام میشوند تاعلیه مجاهدین لجن پراکنی کنند.
او درقسمتی مصاحبه اش میگوید :

«درتیف تلفنی وجود داشت که تلفنی عمومی وجود داشت که محمد رزاقی ومجید روحی حسن پیرانسر وحسن فنر این ها مستمرا با این تلفن با وزارت اطلاعات در ا رتباط بودند حتی نادرنادری از من خواست که اگر بخواهی شماره خانواده ات را میتوانم برایت براحتی پیدا کنم که من موافقت نکردم و گفتم فعلا درشرایطی نیستم که بخواهم با خانواده ام صحبت کنم . وقتی که رفتم اروپا خودم با آنها تماس میگیرم .»
این افشاگری مهم را در ویدئوی زیر مشاهده کنید .

لینک به منبع اصلی تلویزیون رنگارنگ - لندن - آقای محمود سرابی











۱ نظر:

Iran Last News گفت...

عمري سگ را خون دل دادم تا وفادار گردد ندانستم كه سگ خون كه خورد خونخوار مي گردد
اينها فقط بايد بروند در مجمع الجزاير كمنام پنهان شوند چون وقتي مردم بيايند سراغشان بخداوندي خدا بدتر از كاپوها و مزدوران هيتلري و خائنين تاريخ بر سرشان خواهد آمد و تا آفاب طلوع مي كند بايد پشت سرشان را نگاه كنند و مستمر نگران باشند چون يك يراني با غيرت هم روي زمين باقي بماند از آنها حساب خواهد كشيد
بدتر از حسابي كه از پاسداران و آخوندها كه مردم خواهند كشيد