جمعه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۷

ابوالفضل بهشتي مامور وزارت اطلاعات و لابی رژیم در فرانسه و بلژیک کیست؟


روز گذشته یک ویدئو در فضای مجازی ، ابوالفضل بهشتی مامور وزارت اطلاعات را درحالتی بسیار مهاجم و گستاخ و

وحشیانه ،همراه با فرهنگ لمپنی مانند پاسداران به یک خانم عرب اهوازی  نشان میداد پخش گردید . برخورد این مزدور وزارت اطلاعات یاد آور برخورد پاسداران و بسیجی ها و ماموران اطلاعات  و لباس شخصی های خامنه ای در خیابانهای شهرهای میهن با زنان درایران میباشد. گناه این زن این بود که سیاست رژیم ملاها را درجلسه ای که نماینده سازمان ملل نیز درآن حضور داشت را زیر علامت سوال برده بود . کسی که درخارج کشور، و در بروکسل به این گونه برخوردهای سرکوبگرانه پاسدارگونه

متوسل میشود ، روشن است که اگر درایران بود با مخالفین دیکتاتوری مذهبی آخوندها چه ها که نمیکرد؟
ابوالفضل بهشتی که طی سالهای اخیر به دلیل افشای ماهتیش تغییر قیافه داده و ریش پاسداری اش را تبدیل به ریش پروفسوری کرده و کراوات میزند، نشان دادکه فقط پالانش عوض شده و گرنه ماهیتش همان ماهیت پاسداری است زیرا که او سالهاست یک لابی و مامور اطلاعات ا ست سوابق بسیار ننگینی درخارج کشور دارد .
 از آنجا که در سالهاي اخير رژيم آخوندي بخاطر نقض فزاينده حقوق بشر و سرپيچي از قطعنامه هاي بين المللي در رابطه با سياست اتمي و حمايت اش از تروريسم با موجي از محكوميت ها از سوي پارلمان اروپا  و اتحاديه  اروپا روبرو بوده است. اين محكوميت ها با نفرت عمومي نسبت به عملكردها ودخالتهاي اين رژيم  بخصوص درعراق و سوریه و یمن , وهم چنين  در لبنان وفلسطين وعليه روند صلح خاورميانه همراه بوده است.
در چنين انزوايي نياز رژيم به داشتن لابي ها وعوامل ايراني وغير ايراني كه زمينه ها را  در محافل بين المللي بدون نام بردن از  اين رژيم جنايتكار ومنفور, براي پيشبرد سياستهايش هموار كنند, بيشتر شده است. اين عوامل كه همواره سعي ميكنند وابستگي علني خود را با رژيم آشكار نكنند, در پوش كارشناس, استاد دانشگاه ، اتاق فکر، تحليلگر, روزنامه نگار ويا مقاله  نويسان خدمات ننگين خود را در زمينه هاي مختلف به آخوندها عرضه مي كنند.
يكي از لابي هاي رژيم در فرانسه و بلژيك ابوالفضل بهشتي نام دارد كه خودش را « پرفسور دانشگاه ليل» معرفي ميكند.
وي در پارلمان اروپا به لابي گري براي رژيم ميپردازد و عليه مقاومت ايران لجن پراكني ميكند . در سال 2007 كه رئيس جمهور برگزيده  مقاومت به پارلمان  اروپا در بروكسل  رفت  او براي جمع آوري اطلاعات و جاسوسي براي ملاها به پارلمان اروپا آماده بود . كه بوسيله سيكيورتي مانع ورود او به پارلمان شد . يك بار ديگر كه او تلاش كرده بود خودش را به خانم رجوي نزديك كند . بوسيله سيكورتي پارلمان اروپا ممنوع الورود به پارلمان گرديد و كارت پارلمان اروپاي او لغو گرديد .
  ابوالفضل بهشتي برادر زاده آخوند بهشتي از رهبران متنفذ و بسيارمورد اعتماد خميني بود .
او اهل خمين ميباشد وي تحصيلات خود را ابتدا در رشته مهندسي مكانيك در انستيتو تكنولوژي تهران گذرانده است. بعد از انقلاب  در فرانسه اين رشته را ادامه داده وبراي لابي گري براي رژيم از عناوين « عضو و استاد اتاق فکر آکادمي اتحاديه اروپا بروکسل”، ”عضو هيات علمي دانشگاه پاريس و ليل فرانسه” و ”کارشناس و مفسر شبکه 3 تلويزيون فرانسه»  استفاده میکند. برخي ازاقدامات  ابوالفضل بهشتی براي حمايت وپشتيباني از رژيم آخوندي به قرارزير است .

1- دفاع از خميني و احمدي نژاد و ارزشهاي حكومت بنياد گرايي آن
 الف -  روزنامه همشهري درتاريخ 27 شهريور 85 از قول او نوشت  :
” امام خميني(ره) براي ايران و جهان شخصيتي ماندگار و موثر است. حفظ هر آنچه مربوط به او و محيط شكل گيري شخصيت اوست امري است ضروري و مهم.” انگاه درمورد منزلي كه سالها قبل خميني در آن ميزيسته است مي نويسد :” چند سالي است كه در حريم تاريخي زادگاه بنيانگذار جمهوري اسلامي(ره)، احداث ساختمان هاي جديدي مثل هتل آغاز شده است. اين در حالي است كه هر گونه تغيير در محيط اطراف بيت امام(ره) اصالت اين مجموعه را كه ارزش ديني، ملي و تاريخي دارد به خطر مي اندازد”
ب : او طي سخناني درتاريخ 7 فروردين 87  درذوب آهن اصفهان گفت :
”دكتر ابوالفضل بهشتي استاد روابط عمومي بين الملي ، اقتصاد و انرژي و عضو و استاد آكادمي ديپلماي اروپا ( بروكسل )
روابط عمو می  با توجه به جايگاه و نقش هايي كه دارد اتاق فكر مي سازد و اتاق فكر است كه مي تواند توانمندي هاي سازمان و كشور را به دنيا عرضه كند . خوشبختانه در سال هاي اخير پيشرفت هاي قبال ملاحظه اي در ايران شده كه مي تواند ما را به تمدن بزرگ نزديك كند .
اميد است جهاني بسازيم كه همراه با مدرنيسم و معنويت باشد و من اين را باور دارم .”
2-  حمايت فعال ازسياست اتمي احمدي نژاد
او درحمايت از سياست اتمي رژيم با راست بين يك مامور شناخته شده  ديگر  به منظور جلب ايرانيان و مسلمان بنياد گراي ساير كشورها فعاليت ميكند . بطورمثال
درتظاهراتي كه درتاريخ29 آوريل 2006  در ميدان تروكادوي پاريس برگزارشده بود فعالانه  درسازماندهي آن شركت داشته است .
3- شركت دركنفرانسها ومجامع داخلي رژيم
اودركنفرانسهايي كه عاليترين مقامات رژيم درآن شركت ميكنند حضور دا رد .
الف : شركت دركنفرانسي, با حضور قاليباف از سركردگان سپاه پاسداران شهر دار قبلی تهران را چنين بيان ميكند .
”آفرينش روزنامه مستقل صبح ايران تاريخ 1385/08/22 - روزنامه مستقل سراسري صبح ايران - دوشنبه
سومين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در روز بيست و پنجم آبان ماه سال جاري با حضور دکتر محمدباقر قاليباف شهردار تهران افتتاح مي شود.
ابوالفضل بهشتي: ابوالفضل بهشتي استاد روابط بين المللي و اقتصاد و انرژي و عضو و استاد آکادمي ديپلماسي اروپا (بروکسل) است. وي کارشناس ارشد ترجمه وزارت دادگستري، وزارت کشور و پليس مرزي و عضو و استاد (اقتصاد ژئوپولتيک منابع و انرژي و روابط عمومي بين المللي) آکادمي ديپلماسي اروپا بروکسل (Tank Think) استاد مدعو روابط بين الملل در دانشگاه پاريس جنوبي مي باشد. وي تاکنون 88 مقاله به کنفرانس هاي برجسته بين المللي ارايه کرده است و سخنران مدعو از کشور فرانسه است.وي در سومين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران با مقاله "نقش اتاق فکر در روابط عمومي" حضور دارد.  سپس  مقاله او را درج كرده است .”
او همچنین با جلسات جامعه المصطفی که از مراکز بنیادگرایی رژیم درخارج کشور میباشد همکاری میکند.
3.  ارتباط وهمكاري با مركز بنيادگرايي  (الزهراء) درپاريس
ابوالفضل بهشتي با مراكز بنياد گرايي در اروپا بويژه  درفرانسه ارتباط فعال  دارد  او داوطلباني مسلمانان بنيادگرا را به ايران به منظور آموزش هاي تروريستي و بنياد گرايي  اعزام ميكند .
هم چنانكه درعكس  مشاهده ميكنيد او مستمرا در محل مركز اين انجمن به سبك آخوندهاي بينادگرا سخنراني ميكند . كليه مسولين  اين مركز بوسيله او به ايران اعزام شده و آموزشهاي بينادگرايي و جاسوسي را فراگرفته اند .

هيئت مديره اين كانون توسط مجلس دیکتاتوری ولایت فقیه به تهران دعوت شده است. روي سايت اين مركز پيام و تصوير خامنه اي كه در آن وظايف مسلمان ( وبطور مشخص شيعيان) جهان  را  مشخص ميكند, مشاهده مي شود.
فیلم حمله وحشیانه ابوالفضل بهشتی به یک زن هموطن اهوازی


۲ نظر:

Unknown گفت...

اسم امام خمینی رو میاری دهنتو آب بکش کثافت

Unknown گفت...

خودش میگه آزادیم اینجا ایران نیست بعد خودش میگه چرا به من دست میزنی😄😐