شنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۵

ایران خمینی زده ،جایی که وجود واستعداد کودکان پر پر میشود .

طی سالهای سیاه حکومت آخوندی کودکان معصوم ایرانی یکی از اصلی ترین قربانیان رژیم ضد بشری آخوندی بوده که استعدادهای آنها پر پر شده است .
450000 دانش آموز را این رژیم از سر میز کلاسهای درس روانه جبهه های جنگ ضد میهنی با عراق  کرد ، آخوند شیاد خاتمی که آنزمان وزیر ارشاد رژیم آ‌خوندی بود کودکان را از پشت نیمکت های مدارس به جهبه های جنگ روانه کرد تا بوسیله مزدوران سپاه و بسیج لای پتو پیچیده شده  و روی میدانهای مین بفرستند  تا میدانهای مین گذاری شده را پاک سازی نمایند.
این سیاست ضد مردمی طی سالهای بعد نیز به اشکال مختلف ادامه پیدا کرده است . کودکانی که فروخته میشوند، کودکانی که  به جای نشستن پشت نیمکت های مدرسه در سر چهار راه ها به گل فروشی و آدامس فروشی و یا در خیابانها به واکس زنی مشغول میباشند و .....
درخبرها آمده بود که رژیم قصد دارد بار دیگر کودکان را به جهبه های جنگ در سوریه اعزام کند، البته بسیار بعید است که در دوران پسا برجام به چنین سیاست احمقانه ای متوسل بشود.
سرنوشت کودکان این سرزمین مانند بقیه احاد مردم ایران فقط با سرنگونی تام و تمام این رژیم  بهبود خواهد یافت واین مهم با مردم و مقاومت ایران بزودی فرا خواهد رسید .

فیلم زیر یاد آور قسمتی از جنایات رژیم در حق کودکان ایرانی میباشد

هیچ نظری موجود نیست: