جمعه، دی ۱۳، ۱۳۹۸

مريم رجوي: هلاكت قاسم سليماني و سركردة بسيج ضدمردمي عراق ضربه جبران ناپذير به رژيم آخوندي است و زمان خلع يد از پاسداران در منطقه فرا رسيده است

خانم مريم رجوي رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران هلاكت قاسم سليماني و ابومهدي مهندس سركردة بسيج ضدمردمي در عراق را ضربه جبران ناپذير به رژيم آخوندي خواند و تأكيد كرد زمان خلع يد از ملايان در منطقه به ويژه در عراق و سوريه و لبنان و اخراج پاسداران از اين كشورها فرا رسيده است. به اين ترتيب عراق كه پس از جنگ توسط آمريكا در سيني طلايي تقديم رژيم آخوندي شده بود،  از يوغ فاشيسم ديني آزاد ميشود.
قاسم سليماني يكي از بزرگترين جنايتكاران تاريخ ايران است كه دست‌اندركار قتل عام صدها هزار تن از مردم منطقه و آواره كردن دهها ميليون تن ديگر است. وي همچنين طراح قتل عام مجاهدين در اشرف و بسياري عمليات تروريستي ديگر در عراق و در داخل ايران و ساير كشورها عليه مقاومت ايران بوده است. با هلاكت او چرخهاي سرنگوني رژيم آخوندها هر چه سريعتر به حركت در مي آيد.
علاوه بر اين با هلاكت دژخيم ابومهدي مهندس سركرده بسيج دست نشانده رژيم ولايت فقيه در عراق و يك قاتل افشا شدة مردم عراق و مجاهدان اشرفي كه از دو دهه پيش توسط مقاومت ايران افشا شده بود، زمان پيروزي قيام مردم عراق براي رهايي از اشغالگري رژيم ايران فرا رسيده است.
خانم رجوي افزود: در حاليكه سرنگوني رژيم آخوندي در چشم انداز قرار گرفته زمان آنست كه نيروهاي مسلح رژيم از شليك به مردم خود داري كنند، سلاحهاي خود را بر زمين گذاشته و تسليم شوند. پرسنل مردمي ارتش بايد به مردم بپيوندند.
خانم رجوي با يادآوري شهادت دست كم 1500 تن از فرزندان مردم ايران در قيام آبان و دستگيريهاي بي پايان خاطرنشان كرد : جامعه بين المللي به ويژه اتحاديه اروپا بايد بر سياست مماشات با رژيم ملايان نقطه پايان بگذارد و حق مقاومت و قيام براي آزادي و حق حاكميت مردم ايران بجاي حاكميت ملايان را به رسميت بشناسد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

13 دي 1398 (3 ژانويه 2020)

هیچ نظری موجود نیست: