یکشنبه، مهر ۲۳، ۱۳۹۶

پایان دوران شیاد ی و اعتدال و میانه روی و اصلاح طلبی قلابی درنظام ولایت فقیه

مسعود رجوی جمله ای به این مضمون دارد:‌ « گشتن به  دبنال مدره دراین رژیم، مانند گشتن به  دنبال گربه سیاه دراتاق تاریکی است»

اکنون پس از گذاشته شدن سپاه پاسداران درلیست تروریستی خزانه داری آمریکا ،جواد ظریف که در دوران مماشات نرد عشق با آمریکا بازی میکرد و 2800 ایمیل با کاخ سفید رد و بدل کرده بود ، ماهیت پاسداری خودش را برملا میکند و درکنار قاسم سلیمانی قصاب زنان و مردان و کودکان عراقی وسوری و یمنی و .... میمونوار می خندد و احمقانه مدعی میشود دختران و پسران ایرانی در کنار سپاه هستند ؟ باش تا صبح دولت بدمد این هنوز از نتایج سحر است .
بله این دیالیتک تاریخ است . این اثبات خط و خطوط سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران و مسعود رجوی است که  امروز به روشنترین صورت ماهیت این رژیم جنایتکار را بر ملا میکند.  این است تکامل مبارزه که راه به سرنگونی این رژیم خواهد برد .
دیروز

امروز 
محمد جواد ظریف :‌امروز همه ایرانی‌ها «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» هستند
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در توئیتی جدید نوشت: امروز ایرانیان از زن و مرد و پیر و جوان همگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و با صلابت در کنار کسانی که از ما و منطقه در برابر تجاوز و ترور دفاع می کنند، ایستاده‌اند.
 ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸شناسه خبر: 1545731 
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/07/22/1545731
*******
توییت جدید ظریف در حمایت قاطع از سپاه پاسداران + عکس
به گزارش ایسنا محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در تازه‌ترین توئیت خود نوشت: امروز ایرانیان از پسر و دختر و پیر و جوان همگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و با صلابت در کنار کسانی که از ما و منطقه در برابر تجاوز و ترور دفاع می کنند، ایستاده‌اند

هیچ نظری موجود نیست: