پنجشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۹۴

نسرین ابراهیمی و عباس صادقی نژاد و .... بوسیله وزارت اطلاعات به ایران فراخوانده شدند .

به قرار اطلاع وزارت اطلاعات برخی از بریده مزدوران خارج کشور و عراق را  برای شرکت در خیمه شب بازی «کنگره ترور»که بوسیله شعبه وزارت اطلاعات (هابیلیان) درتهران درتاریخ 9 و 10 شهریور 1394برگزار شد برده است تا برای برخی میهمانان خارجی دعوت شده درمورد مجاهدین دروغ و دغل بهم ببافند .
قبل ازتشکیل کنگره هابیلیان، انجمن نجات به ابراهیم خدابنده و مریم سنجابی دوتن از ماموران وزارت اطلاعات ماموریت داده است ، با نفرات مختلف تماس گرفته و ترتیب اجرایی آمدن، آنها به ایران را فراهم سازند.

بنیاد هابیلیان که یکی ازشعبات وزارت اطلاعات است ، چند ماه برای این خیمه شب بازی شکست خورده سرمایه گذاری کرده بود، تاشاید چهره نظام ولایت فقیه که پدرجد داعش می باشد را با خریدن تنی چند از مقامات کشورهایی مانند سوریه و عراق و ... و روزنامه نگاران و .... کمی بزک کرده و چهره مجاهدین و مقاومت ایران را مخدوش نماید تا درصورت امکان در دوران پسا مذاکرات از آن بهره برداری نماید .
 حال رژیم جنایتکاری که ۱۲۰۰۰۰ نفراعدام و
30000 قتل عام و 450 ترور درخارج کشور بیش از60  بار محکومیت درملل متحد بخاطر نقض
وحشتناک حقوق بشر و انبوهی جنایات دیگر... در پرونده اش وجود دارد و جنایاتش فقط به ایران محدود نبوده و در سوریه و عراق و یمن و ..... هرروز دست به کشتارخلقهای این کشورها میزند و برای نگه داشتن بشار اسد جنایتکار تلاش میکند و ..... چگونه میتواند چهره اش را بزک کند فقط در ذهن عقب ما نده آخوندها  امکان پذیر میباشد و بس.

تاکنون وزارت اطلاعات کلیه بریده مزدورانی را که استخدام میکرد، در همان ابتدا و یا کمی بعد به دو منظور به ایران می برد .
الف : توجیه نسبت به وظایف محوله  و آموزش تاکیتک های کار و تعیین حقوق و مزایا و نحوه ارتباط با سرپلهای رژیم درخارج و جاسوسی درمیان پناهندگان و.....
ب : گرفتن همه نوع سند و مدرک و فیلم ازآنها بعنوان برگ فشار وگرویی تا مبادا بعد ازفرستادن به خارج  کشور ازفرامین وزارت اطلاعات شانه خالی کنند .
وزارت اطلاعات هیچگاه  ایران رفتن بریده مزدوران را علنی نکرده، حتی در مورد آنهایی که  ایران رفتنشان نزد صلیب سرخ جهانی به ثبت رسیده بود هم این مساله را رعایت کرده است، برای موارد خیلی لورفته که جای هیچ گونه انکاری وجود نداشته و ایران رفتن آنها محرز بوده است، مانند محمد حسین سبحانی و میلاد آریایی، سناریوی مضحک فرار از دست وزارت اطلاعات درست کرده تا مزدوری آنها را مخفی بماند . مزدورا ن مجاز نبودند از کشوری که ساکن هستند مسقیم به ایران پرواز نمایند.
جعفر بقال نژاد یکی از مزدوران آخوندی ساکن نروژ، برای رفتن به ایران از فرودگاه یوتوبوی سوئد استفاده میکردم.
مسعود خدابنده پس ازگرفتن دستورالعملهاي لازم , درتاريخ 29 خرداد1387 (18ژوئن 2008 ) با پرواز شماره 434 شركت هواپيمايي (  KLM  )  با پاسپورت ايراني از فرودگاه خميني تهران به آمستردام در هلند رفت و ا زآنجا با پاسپورت انگليسي به انگلستان بازگشت.

ان سینگلتون همسر انگلیسی خدابنده در زندان اوین بوسیله یک پارلمانتر انگلیسی به نام وین گریفیث مشاهده شد که در کنار بازجویان اوین قرارداشته است. مسعود جابانی بارها در ایران دیده شده است و .....
تاکنون بارها مقاومت ایران  اسناد ومدارک و پاسپورت برخی از مزدوران را که در ایران صادر شده است را افشا کرده است .
تنها مواردی که رفتنشان به ایران علنی شده است. مزدوران حمید سیاه منصوری، حامد صرافپور است. وزارت  اطلاعات آنها را برای چند سال به فرانسه فرستاد تا بر علیه مقاومت ایران فعالیت نمایند ولی اکنون آنها را به ایران برگردانده  و ماموریت آنها ازخارج کشور به داخل کشورانتقال یافته است.
این درجه ازمخفی کاری به دلیل شدت نفرت مردم ایران از رژیم ولایت فقیه و مزدوران وزارت اطلاعات میباشد.
اکنون به نظر میرسد که  پس از اعترافات تکاندهنده قربانعلی حسین نژاد، درمورد ایران رفتن همه
بریده مزدوران، هم چنین به دلیل برگزاری خیمه شب بازی کنگره ترور به وسیله هابیلیان، محدودیت علنی کردن ایران رفتن را کمی شل تر کرده است .
براساس گزارشات رسیده اخیرا نسرین ابراهیمی و تنی چند از مزدوران .... در داخل کشور دیده شده اند .
عباس صادقی نژاد یکی دیگر  از بریده مزدوران ساکن آلمان میباشد که سالها درخارج پادوی کریم حقی بوده است. وزارت اطلاعات ماموریت های مختلفی درعراق نیز به او داده است. ولی اخیرا رفتن به ایران او را علنی کرده است .
یکی ازسایتهای وزارت اطلاعات طی نامه فدایت شومی که ثریا عبداللهی برای عباس صادقی نژاد  نوشته است مشخص شده  که او در اربیل به دیدار ثریا عبدالهی نیز رفته است .

ثریا عبداللهی معروف به  هند جگرخوار  همان کسی است که به سبک آخوندها  به همراه مصطفی محمدی درجلو اشرف گلو پاره میکرد و خواهان به خاک وخو ن کشیدن اشرف و اعدام تک تک نفرات (ازجمله پسر خودش مجاهد خلق امیر اصلانی ) میگردید .
افشاگریهایی مقاومت طی سالهای گذشته، باعث رسوایی مزدوران خارج کشوری رژیم گردیده و دیگر فعالیت های آنها دردی ازدردهای بیدرمان رژیم را دوا نمیکند . بویژه با خوردن جام زهر اتمی و بالاگرفتن تضادهای و انفجار اجتماعی و ناامیدی حداکثری از این رژیم و ازهمه مهمتر دست یابی جوانان و زنان به اخبار دنیای آزاد از طریق

 اینترنت و گسترش فعالیت های اینترنتی هواداران مقاومت و بوجود آمدن شرایط مناسب برای گسترش پایگاه اجتماعی مجاهدین در میان زنان و جوانان ، رژیم را وادار کرده است ،آزبریده مزدوران بیشتر درداخل استفاده نماید .
زیرا مزدورانی مانند ابراهیم خدابنده و مریم سنجابی و هادی شبانی و سیروس غضنفری و پوراحمد و حمید دهدار و .... به ته خط رسیده اند و شاید که روزی مانند صمد نظری حذف شوند.
آخر این رژیم ولایت فقیه که به خائنینی که در زندانهای دهه 60  در شکنجه مجاهدین  شرکت کرده  و در جوخه های اعدام به روی همرزمان سابق خود شلیک کرده بودند هم رحم نکرده است . کما این که  به خائن جنایتکار  مسعود دلیری که دوسال قبل در دهم شهریور 92 در قتل عام 52 مجاهد خلق بعنوان نفر راهنما و جلو دار شرکت کرده بود پس ازپایان حمله جنایتکارانه به اشرف، در همان صحنه با شلیک  گلوله و سوزاندن صورتش به او هم رحم نکرد .








هیچ نظری موجود نیست: